Известие

Collapse
No announcement yet.

Над 90 градуса и гасне 156 1.9 JTD 105

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Над 90 градуса и гасне 156 1.9 JTD 105

    Искам да попитам, ако е възможно да ми отговорите? Значи проблемът ми е такъв. Както си карам колата извънградско и ми загрее и съм я натоварил примерно 4-5 човека в нея и багаж и като я понастъпя в баир й дам газ повечко съоветно ми се товари повече и оттам загрява и щом мине 90 градуса или скоростта е около 120 и ми гасне колата, просто изключва? Това го прави и само, когато е топло! Антифриз има термостата го смених не е и от него? Имал ли е някой такъв проблем от какво може да е аз се съмнявам от късно включване на перката някой датчик нещо?
    Алфа Ромео 156 1.9 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от GurgaPiti4 Покажи съобщение
    Искам да попитам, ако е възможно да ми отговорите? Значи проблемът ми е такъв. Както си карам колата извънградско и ми загрее и съм я натоварил примерно 4-5 човека в нея и багаж и като я понастъпя в баир й дам газ повечко съоветно ми се товари повече и оттам загрява и щом мине 90 градуса или скоростта е около 120 и ми гасне колата, просто изключва? Това го прави и само, когато е топло! Антифриз има термостата го смених не е и от него? Имал ли е някой такъв проблем от какво може да е аз се съмнявам от късно включване на перката някой датчик нещо?
    Нещо мотор да ни кажеш, дизел бензин
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      1.9 ЖТД е колата от старите мотори 105 к.с
      Алфа Ромео 156 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от GurgaPiti4 Покажи съобщение
        1.9 ЖТД е колата от старите мотори 105 к.с
        Светва чека, гасне, после палиш и си продължаваш. Нещо такова ли е проблема.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Точно такъв. Щом угасне, спирам въртим ключа все едно е гася после въртим пак и пали
          Алфа Ромео 156 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Може да е помпа, може регулатор за налягането. Може и още други неща да са. Трябва да отидеш на диагностика и да се разбере кое от всичките е.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Може да е помпа, може регулатор за налягането. Може и още други неща да са. Трябва да отидеш на диагностика и да се разбере кое от всичките е.
              ШШШШ оуууу аз си изкопчвам целото инфо ти после на готово, ще се караме алоууу

              Та колега както казва Николайчо аз залагам на регулатора на помпата. Най-често срещания проблем е или самата помпа. Там е по-скъпо.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Според мен е датчика на коляновия вал.
                аз имах сходен проблем
                гаснеше когато колата загрее
                после трябваше да я паля с гас
                или да чакам да истине

                върви да я закачат на компютър
                ако ти даде грешка на "cranck shaft" да знаеш от датчика е
                оригинален струва 300 лв.
                но има заместител за 50 лв.

                късмет и скорошно решаване на проблема

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alfa_romeo_156 Покажи съобщение
                  Според мен е датчика на коляновия вал.
                  аз имах сходен проблем
                  гаснеше когато колата загрее
                  после трябваше да я паля с гас
                  или да чакам да истине

                  върви да я закачат на компютър
                  ако ти даде грешка на "cranck shaft" да знаеш от датчика е
                  оригинален струва 300 лв.
                  но има заместител за 50 лв.

                  късмет и скорошно решаване на проблема
                  и аз имах същият проблем в началото беше така ,но после стана и по-лошо след угасване не палеше и трябваше да го сменя 72 лева ми беше оригиналния на бош и ся сичко е 6 дори има колега който прода в форума за 32 лева до колкото видях ,но първо иди на диагностика
                  Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                  Comment


                  • #10
                    Напълно съгласен с предните две мнение - от това е

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от SPEEDY-SD Покажи съобщение
                      Напълно съгласен с предните две мнение - от това е
                      А такааааа трима на един оборихте ме колеги, едно басче мое а фанем Ей така за спорта и без тва мятаме на боб. Колегата да каже какво е. Аз продължавам обаче да си държа на Регулатор
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        А такааааа трима на един оборихте ме колеги, едно басче мое а фанем Ей така за спорта и без тва мятаме на боб. Колегата да каже какво е. Аз продължавам обаче да си държа на Регулатор
                        Спокойно колега, аз като човек сблъскал се с такъв проблем, ще потвърда твойто мнение за регулатор. Ако беше от датчик на коляновия вал, немаше да пали веднага след като изгасне.
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                        Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
                          Спокойно колега, аз като човек сблъскал се с такъв проблем, ще потвърда твойто мнение за регулатор. Ако беше от датчик на коляновия вал, немаше да пали веднага след като изгасне.
                          При мен го е правила точно това - гасне в движение и после веднага пали ... но после имаше и гаснене при което не запали над 15 минути.
                          И експеримента приключи набързо с диагностика и нов датчик.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            При мен го е правила точно това - гасне в движение и после веднага пали ... но после имаше и гаснене при което не запали над 15 минути.
                            И експеримента приключи набързо с диагностика и нов датчик.
                            Ми то при мене пък при първото ми такова гаснене се оказа фазов сензор на разпределителния вал, ма после при второто-регулатор, така че причини бол за този проблем. За това най-добре една диагностика и да не стреляме в тъмното.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                            Comment


                            • #15
                              Утре е на диагностика ще видим резултата какъв е! До тогава приемаме залагания от какво е
                              Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X